Про захід

Procurement HUB – платформа освітнього простору HUB ONE, експертний майданчик для фахівців і професіоналів галузі закупівель, що створений для:

  • презентації кращих практик в області комерційних і державних закупівель;
  • підвищення ефективності закупівельної діяльності компаній;
  • впровадження системного підходу у виборі постачальників компанії та зниження витрат при реалізації проектів в короткостроковій і довгостроковій перспективах;
  • обміну досвідом учасників події про стан поточних справ та практичними рекомендаціями.

Коли?

02 Червня 2021 (середа)

Про що?

Після року життя в умовах пандемії ми повинні привітати себе з успішною адаптацією до нової реальності. Але в міру того, як ми виходимо з пандемії, нас чекають нові виклики, спричинені неминучою економічною кризою.

На даній події ми хочемо сконцентруватися на таких питаннях:

#coronatrends Mainstream 2021. Уроки 2020 року.
#challenges Презентація гнучкості, стійкості і управління ризиками від українських та міжнародних компаній.
#solutions Рішення складних, сумнівних або незручних ситуацій.
#взаимодействие Налаштування результативної взаємодії команди та підвищення продуктивності праці в світі роботи “вдома”.
#transformation Неминучі зміни та інновації.

Вместе с Вами на мероприятие пойдут

Директора компаний
Коммерческие директора
Руководители отделов закупок и логистики
Специалисты по закупкам
Актуальные темы и тренды

На форуме будут раскрыты самые актуальные темы Коммерческих и Государственных закупок 2020-2021 года.

Новые знания

В текущем мире изменений, меняться со временем — жизненная необходимость. И мы предлагаем Вам узнать опыт и стратегии украинских и международных компаний, которые решительно действуют и достигают результатов. Вы услышите о передовом опыте по управлению, автоматизации закупками от лидеров рынка.

Новые возможности

Представители бизнеса узнают как можно получить доступ к рынку закупок в объеме 30 млрд грн.

Поставщики узнают как продавать свои товары государству, а учреждения - как легко покупать товары по выгодным ценам.

Юридические тонкости

Будете осведомленные в вопросе защиты своих прав и процессах обжалования и защиты своих прав.

Неформальное общение и дискуссия

Перемены рынка продолжаются, мы видим и ощущаем изменения. Потому как никогда важно обменяеться опытом с коллегами по закупкам.

Выбор стратегии

Рассмотрим как организовать закупочную деятельность на предприятии. Разберем какие должны быть KPI закупщика. Изучим алгоритмы проведения переговорной процедуры.

Чому варто відвідати цю подію?

Нові знання

У поточному світі змін, змінюватися з часом – життєва необхідність. І ми пропонуємо Вам дізнатися досвід і стратегії українських та міжнародних компаній, які рішуче діють і досягають результатів. Ви почуєте про передовий досвід з управління, автоматизації закупівлями від лідерів ринку.

Вибір стратегії

Часто зрозуміло, що потрібно щось робити. Не зрозуміло, як до цього підступитися? C чого почати? Як знайти підтримку своїх ідей і, що важливо, бюджет для їх реалізації? Практичні кейси колег покроково допоможуть в організації закупівельної діяльності на підприємстві.

To think out of the box

Часто ми зосереджуємося тільки на процесах всередині компанії. Завдяки досвіду колег, легше подивитися на проблему по-іншому і побачити нестандартне рішення.

Networking

Зміни ринку тривають, ми бачимо і відчуваємо їх. Тому як ніколи важливо поділитись досвідом із колегами та однодумцями, які зштовхнулись із тими ж проблеми та завдання, обговорити кращі робочі інструменти і практики.

Причетність до бізнес спільноти

Ви зможете змінити рутинні робочі будні на яскраву, корисну та вузькоспеціалізовану подію. Це Ваша можливість налагодити відносини, зав’язати нові корисні контакти та поговорити з колегами «не для запису». А також стати частиною дружньої спільноти закупівельників Procurement HUB.

Відео-огляд одного із заходів

Video

Пост-реліз події Procurement VI

Спікери та Експерти заходу

Павло НАЗАРОК

Менеджер департаменту категорійного управління

Укрзалізниця

Ольга ТЕРЕЩЕНКО

Керівник, Center of Excellence

Kyiv School of Economics

Арсен ЖУМАДІЛОВ
Генеральний директор державного підприємства «Медичні закупівлі України»
Тарас НІКОЛАЄНКО

Заступник комерційного директора

Група компаній Фоззі Груп

Тетяна РУДЕНКО
Адвокат. Керуючий партнер ЮК "Rudenko&Partners". Регіональний координатор Transparency International Ukraine
Олександр БОГОРОДОВ
Фінансовий Директор McDonald's Ukraine
Юлія БАБАЄВА
HRD robota.ua SHRM-SCP
Оксана ГЛАВАЧЕК

Директор із закупівель

Vodafone Ukraine

Микола СМИРНОВ

Партнер

ЮК Правое Дело

Олег ВИТВИЦЬКИЙ

Керівник департаменту по роботі з корпоративними клієнтами і тендерами

Епіцентр К

Інна МАЗНЯК
Директор по закупівлям Бунге Україна
Антон ЦЕШНАТІЙ
Старший менеджер, Експерт з аналізу процесів та внутрішнього контролю PwC Україна
Олексій ГЕМБЕЛЬ

Керівник департаменту непрямих закупівель в регіоні СНД і META

Acino Pharma

Олександр НАХОД
Директор з питань закупівель Укрзалізниця
Євген ЯКУБОВСЬКИЙ
Директор із закупівель «Зоря»-«Машпроект»

Програма події

09:00 – 10:00 Регистрация. Утренний кофе
10:00 – 10:10 Открытие форума организаторами
10:00 – 11:00 Секция 1. Новые тренды и вызовы в области закупок
Фокус вопросов:
  • История создания и трансформации функции закупок.
  • Mainstream в закупочной деятельности 2020-2021. Какие новые тренды можно применить уже сейчас? Какие изменения ожидать в закупках?
11:00 – 12:00 Секция 2. Современные решения в закупках
Фокус вопросов:
  • Методы планирования и бюджетирования закупок 2020 - 2021.
  • Управление рисками в закупках и цепях поставок в Vuca-мире.
  • Ключевые вызовы и трудности закупок в период кризиса COVID-19.
  • Примеры решения кризисных ситуаций. Как минимизировать риски.
  • KPI для закупок. Измерения эффективности закупок. Как оценивать эффективность закупок, поставок, логистики и управления контрактами.
  • Выстраивание взаимоотношений с директорами, заказчиками, контролирующими органами.
  • Опыт проведения международных закупок.
  • Реформирование отдела закупок.
12:00 – 13:00 Обед
13:00 – 14:30 Секция 3. Панельная дискуссия
  «Пять экспертов в формате живой дискуссии будут общаться с участниками и выявлять «боли» закупок. По итогу обозначат узкие места в процессах для совместного поиска решений». 

Фокус вопросов:

  • Усовершенствования и оптимизация закупочной деятельности?
  • Автоматизация процессов?
  • Как можно упростить систему закупок и улучшить эффективность специалистов по закупкам.
  • KPI для закупщиков. Какие компетенции и качества нужно развивать, чтобы стать успешным в закупках?
  • Выводы и изменения в работе по итогам первой волны карантина.
14:30 – 15:30 Кофе-пауза. Осенний коктейль
15:30 – 17:30 Секция 4. Управление закупками. Опыт лидеров
  Фокус вопросов:
  • Цифровая трансформация закупок. Digital решения.
  • Внедрение Lean-трансформация с целью повышения эффективности бизнес процессов закупочной деятельности.
  • Снижения затрат и оптимизация процессов закупок. Как обеспечить их прозрачность?
  • Примеры внедрения автоматизации и повышение эффективности закупочной деятельности компаний.
  • Категорийное управление в закупках. Формирование ассортиментной концепции закупок.
17:30 – 18:00 Подведение итогов дня и закрытие первого дня форума

09:00-10:00

Реєстрація учасників. Ранкова кава

10:00-10:10

Відкриття форуму організаторами

10:10-10:30

Секція 1. #coronatrends => New ub/normal. Кризові виклики в Україні та світі

Модератор

Тетяна РУДЕНКО, Адвокат. Керуючий партнер ЮК “Rudenko&Partners”. Регіональний координатор Transparency International Ukraine

Ольга ТЕРЕЩЕНКО, Керівник, Center of Excellence Kyiv School of Economics

Кейс: Тест закупівельної функції на Covid-19.

Фокус питань:

  • Як змінилися операційні процеси в закупівлях 2020? 
  • Які команди закупівельників успішні в Коронавірусному світі.
  • Пріоритети 2021-ого року в цифровізації.
  • До яких ризиків постковідного світу готуються закупівельники.

10:30-12:30

Секція 2. #challenges => Рішення під час змін

Олександр БОГОРОДОВ, Фінансовий директор, McDonald’s Ukraine

Кейс: Електронний документообіг

Фокус питань:

  • Електронний документообіг  первинної бухгалтерської документації з постачальниками.
  • Підводні камені при впровадженні.
  • Досвід впровадження та рекомендації.

Арсен ЖУМАДІЛОВ, Генеральний директор державного підприємства «Медичні закупівлі України»

Кейс: Вплив COVID-19 на державні медичні закупівлі. Кейс-стаді ефективних закупівельних процедур.

«У даному виступі, розповім як «Державне підприємство «Медичні закупівлі України» (ДП МЗУ)» забезпечує централізовану закупівлю якісних ліків та медвиробів за кошти державного бюджету. На прикладі двух кейсів покажу як агенція закуповує прозоро, ефективно, конкурентно та ощадливо до коштів платників податків».

Фокус питань:

  • Закупівля препаратів за централізованими програмами МОЗ України.
  • Прозорі, ефективні та конкурентні процедури у період пандемії COVID-19.
  • Фаховий аналіз ринку, якісна підготовка тендерної документації, ефективне використання закупівельних інструментів та сильна переговорна позиція.
  • Заощадження коштів (до 2,95 млрд грн.) із загального закупівельного бюджету 14,6 млрд грн. (на прикладі двух кейсів).

Антон ЦЕШНАТІЙ, Старший менеджер PwC Україна, експерт з аналізу процесів та внутрішнього контролю

Кейс: Process mining: аналіз процесу закупівель за часів цифровізації?

Фокус питань:

  • Традиційний підхід vs Process mining.
  • Огляд основних принципів технології process mining.
  • Приклади застосування технології process mining для процесів закупівель та демонстрація.

12:30-13:30

Обід

13:30-15:30

Секція 3. #solutions => Управління закупівлями. Досвід лідерів

Оксана ГЛАВАЧЕК, Директор із закупівель, Vodafone Ukraine

Кейс: Як знайти нові та довгострокові джерела підтримки зростання бізнесу через призму закупівель?

Фокус питань:

  • Роль закупівель в реалізації довгострокової стратегії компанії.
  • Акценти та інструменти закупівель, що забезпечують додаткові цінності і стійкість бізнесу.

Павло НАЗАРОК, Менеджер департаменту категорійного управління, Укрзалізниця

Кейс: Сертифікація закупівельної функції за стандартами CIPS: досвід АТ “Укрзалізниця”

Фокус питань:

  • Переваги сертифікації закупівельної функції за стандартами CIPS.
  • Цілі сертифікації.
  • Вигоди сертифікації, в тому числі неочевидні.
  • Організація сертифікації.

Олег ВИТВИЦЬКИЙ, Керівник департаменту по роботі з корпоративними клієнтами і тендерами, Епіцентр К

Кейс: Нецінові критерії вибору постачальника

Фокус питань:

  • Електронний обмін первинними документами: Рахунок, Видаткова, Акт.
  • Електронний підпис договору співпраці , день в день.
  • Консолідований єдиний рахунок. Один раз в місяць, одною проплатою, на один рахунок.
  • Зворотній зв’язок (день в день) + відгуки через сервіс із керівництвом мережі. QR-код.

Антоніна ГОЛОВКО, Виконавчий директор, PROMO-TEX

Кейс: «Реалії роботи Виробничої компанії в режимі «КАРАНТИН»»

15:30-16:30

Кава-пауза на свіжому повітрі

16:30-17:10

Секція 4. # взаємодія => Ефективний менеджмент

Юлія БАБАЄВА, HRD robota.ua, SHRM-SCP

Кейс: Мотивація і розвиток співробітників в епоху змін

Фокус питань:

  • Залученість персоналу та її вплив на бізнес-показники компанії.
  • Зв’язок залученості та благополуччя.
  • Прості поради для підтримки своєї мотивації та своїх співробітників.
  • Важливі елементи дистанційного управління командою.

Інна МАЗНЯК, Директор по закупівлям, Бунге Україна

Кейс: Agile-трансформація в закупівлях. Формування позитивного іміджу відділу закупівель – конкурентна перевага і стимулятор змін.

17:10-17:40

Секція 5. #transformation => Поточні завдання. Майбутні можливості

Тарас НІКОЛАЄНКО, Заступник комерційного директора, Фоззі Груп

Кейс: Плавний процес трансформації.

Фокус питань:

  • Драйвери трансформації, конкурентна перевага.
  • Вузькі місця в закупівлях.
  • Екологічні технології в дії.

17:40-18:00

Підведення підсумків дня. Розіграш призів та подарунків. Закриття події

Умови участі та ціна:

 
OFF-LINE УЧАСТЬ
ON-LINE УЧАСТЬ
Опис
Присутність у конференц-залі в день заходу
HD Live трансляція заходу,
перегляд з особистого кабінету
ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ
(Кава-паузи та обід)
ПЕРЕГЛЯД ЗАПИСУ події
протягом 10 днів
ПРЕЗЕНТАЦІЇ СПІКЕРІВ по завершенню заходу
СЕРТИФІКАТ ПРО УЧАСТЬ
персонально на заході
електронний варіант
ЦІНА участі з 14 по 25 травня
6 000 грн.
6 000 грн.
ЦІНА участі з 26 травня по 01 червня
6 600 грн.
6 600 грн.

* вартість зберігається за учасником при наявності реєстрації та оплати в зазначені строки;

** вартість вказана за 1-го учасника.

HR-Партнер

Іміджевий партнер

Партнер друку

Партнери проекту

Місце проведення

Конгрес Готель “Пуща”

Корпус: San Marino
Зал: “Green”

Адреса:

м. Київ, Пуща-Водиця, вул. Миколи Юнкерова, 20

Як дістатися?

Міський транспорт від метро «Академмістечко»  (зупинка «Госпіталь ветеранів ВВВ» або зупинка «3-я лінія»; кожні 30 хвилин)

  • Автобус №30

Міський транспорт від метро «Нивки»  (зупинка «Госпіталь ветеранів ВВВ» або зупинка «3-я лінія»; кожні 30 хвилин)

  • Маршрутне таксі №226, №719.

Міський транспорт від метро «Контрактова площа»  (зупинка «Госпіталь ветеранів ВВВ» або зупинка «3-я лінія»; кожні 40 хвилин)

  • Трамвай № 12 (час поїздки 50 хвилин)

Міський транспорт від метро «Оболонь»  (зупинка «Госпіталь ветеранів ВВВ» або зупинка «3-я лінія»; кожні 40 хвилин)

  • Трамвай № 17 (час поїздки 50 хвилин)

Авто/taxi

  • Безкоштовний паркінг  біля в’їзду на територію КО “Пуща”  (Расстояние от Железнодорожного вокзала – 19,7 км);
  • Паркінг під наглядом (охороною) на території КО “Пуща” – 50 грн/день.

222

Более подробно о докладе

В этом докладе

Участие в Конференции 24.06

Оn-line участие в событии 24.06 (1 день)

Запись конференции с доступом просмотра 8 дней