Про захід

Human Resource HUB – платформа освітнього простору HUB ONE, експертний майданчик, що об’єднує Керівників, HR-директорів та всіх, кого хвилюють питання мотивації, розвитку та залучення співробітників, створення ефективної команди та майбутній вектор розвитку компанії. Формат заходу охоплює виступи запрошених Спікерів, мастер класи, дискусії та неформальні блоки для: 

  • виявлення ефективних методик та інструментів управління командою та компанією;
  • спілкування у колі однодумцівь та партнерів;
  • обміну досвідом.

Для кого?

Welcome HR директори, HR генералісти, HR менеджери різних напрямків та компетенцій, HR експерти, всі хто працює з людським капіталом.

Коли?

03 березня 2021 (середа).

Про що?

#coronatrends Концентрат тенденцій, статистики, опитувань та фейлів кризового 2020.
#взаємодія Практичні HR-інструменти налаштування результативної взаємодії на всіх рівнях компанії.
#швидкі_рішення Спільні рішення складних, сумнівних або незручних кейсів
#дбайливо Корисна секція для нових джерел HR сили.

У чому цінність події?

Дізнатися ЯК?

Часто зрозуміло, що потрібно щось робити. Не зрозуміло, як до цього підступитися? C чого почати? Як знайти підтримку своїх ідей і, що важливо, бюджет для їх реалізації? Практичні кейси колег покроково допоможуть в лончі та реалізації HR-процесів.

Тільки робочі HR інструменти.

Не потрібно набивати власні шишки. Можна просто послухати колег та скористатися перевіреними інструментами.

To think out of the box.

Часто HR зосереджується лише на процесах всередині компанії. Завдяки досвіду колег, легше подивитися на проблему по-іншому і побачити нестандартне рішення.

Networking.

Тільки на конференціях HR можуть дізнатися і обговорити кращі робочі практики.

Бізнес спільнота.

HR-ам важливо розвиватися в професії та кар’єрі. Кращий спосіб зрозуміти розподіл сил на поточний момент та можливості для самопросування – відвідування профільних конференцій.

Відео-запрошення на захід

Відео заходу

Інформаційний звіт про минулу подію

Спікери заходу

Ірина ПРОНІНА

HR & LEGAL Director

Lantmannen AXA

Автор проекту трансформації культури Lantmannen Cerialia від постійної комфортності до високоефективної рухомої культури.

Тетяна ГОНЧАР

CEO & Co-founder DCT

Executive • Transformation • Business Coach PCC ICF

Екс-Директор з персоналу та організаційного розвитку  Смарт-Холдинг (Smart-Holding)

Кондитерської корпорації РОШЕН

Анна ДОБРИНЕЦЬ

SHRM-SCP,

Директор департаменту управління персоналом та адміністративних питань

Imperial Tobacco Ukraine

Досвід в HR - 20 років, останні 5 років на позиції HR директора в глобальних компаніях

Алла ЗАДНЕПРОВСЬКА

Founder & CEO Міжнародної Консалтингової Групи

«Живе Діло»

Автор і ведуча Інтегральної Коучинг Школи (акредитована за стандартом ACSTH ICF)

Юлія БАБАЄВА

HRD компанії

robota.ua

SHRM-Senior certified professional. За плечима - 11 років досвіду в HR в банківській, виробничій та IT сферах, в компаніях-лідерах своїх сегментів.

Олена МАСЛІЙ-ШИШОВА

Директорка по роботі з персоналом

«IT-Інтегратор»

Спеціаліст в області HR з 15-річним досвідом

Ольга ПРОХОРЕНКО

ex HRD 

Національного банку України

HR експерт з більш ніж 15-річним досвідом у напрямку організаційних змін та управління персоналом, стратегічному плануванні, розробці HR стратегії і системи управління персоналом

 

Валерія ЗАБОЛОТНА

Ректор

Academy DTEK

Експерт в області корпоративної та бізнес-освіти і організаційної психології. Має досвід запуску освітніх проектів та керівництва IT-школи UNIT Factory і Новопечерської школи.

Вікторія ДЗИБА

Chief HR Officer

холдингу «TECHIIA»

Більше 10 років в HR та Business Analytics. За 2 роки зробила медіахолдинг WePlay Esports одним з ТОП-роботодавців. Синхронізувала HR процеси на 3-х континентах.

Марія ЖИГАН

Бізнес тренер.

Психолог (гештальт-терапевт, схема-терапевт).

Досвід роботи 13 років.

Ольга КРАСІНА

HR Business Partner міжнародної дослідницької компанії 4Service Group.

Психолог-консультант Центра Томалогії

Програма заходу

08:20-09:00

09:00-09:10

09:10-10:20

Ранкова кава / Реєстрація

Відкриття форуму організаторами

Секція 1. #coronatrends => New ub/normal. Кризові виклики в Україні та світі.

Модератор

Ольга КРАСІНА, HR Business Partner, 4Service Group

Юлія Дяченко, HRBP, robota.ua

Кейс: Аналітика ринку праці. Коронатренди в HR.

Фокус питань:

  • Попит та пропозиція на ринку праці 2018-2020.
  • Ситуація в галузях: хто найбільше постраждав від коронакризи.
  • Яких спеціалістів зараз найбільше потребують роботодавці: ТОП-10 рубрик / спеціальностей.
  • Портрет сучасного пошукача: хто він і чого хоче.
  • Як коронакриза вплинула на глобальні HR тренди.

Валерія ЗАБОЛОТНА, Ректор, Academy DTEK

Кейс: Інноваційні інструменти навчання

Фокус питань:

  • Інструменти, які впровадили HR великих українських компаній;
  • Труднощі, з якими зіткнулися HR та їх подолання;
  • Нові формати навчання.

10:20-11:00

Секція 2. #взаємодія => Ефективний енергоменеджмент

Алла ЗАДНЕПРОВСЬКА, Founder & CEO Міжнародної Консалтингової Групи «Живе Діло»

Майстер-клас: Енергоменеджмент. Wellbeing – це реально!

«Темп життя прискорюється, хвилі криз на всіх рівнях наростають, інформація тисне, часу не вистачає, гроші знецінюються, люди зубожіють, бізнес трясе, у людей підвищується емоційне напруження, приходить стрес, за ним вигорання, а благополуччя віддаляється, як міраж у пустелі.
Уміння адаптуватися, емоційний інтелект і обсяг енергії стають головними показниками нашого благополуччя. Про це мій майстер-клас».

Ключові елементи майстер-класу:

  • Енергоменеджмент та Wellbeing;
  • Кола впливу та відповідальність;
  • Емоційний інтелект – запорука успіху вирішення бізнес-завдань;
  • Як бути на «Ти» з енергією кожен день?
  • Wellbeing не в результаті, Wellbeing по дорозі.

11:00-11:30

Кава-пауза

11:30-13:30

Секція 3. #швидкі_рішення => Розвиток у зоні комфорту. Здорова взаємодія.

Анна ДОБРИНЕЦЬ, Директор департаменту управління персоналом та адміністративних питань, Imperial Tobacco Ukraine

Кейс: Здорова комунікація в кризу

Фокус питань:

  • Важливість комунікацій в кризу;
  • Стратегічна роль HR у побудові внутрішніх комунікацій;
  • Ознаки здорової комунікації;
  • Вплив комунікацій на формування довіри в організації.

Ольга ПРОХОРЕНКО, ex HRD Національного банку України

Кейс: Це солодке слово «Довіра». Команда як ресурс

Фокус питань:

  • Що таке довіра? На чому вона базується?
  • Як розвивається команда?
  • Як зрозуміти що відбувається з довірою в команді?
  • Як підтримувати та розвивати довіру в команді?

Ірина ПРОНІНА, HR & LEGAL Director, Lantmannen AXA

Кейс: Чому проект трансформації культури 2020 в компанії успішно взлетів?

Опис кейсу:

«На початку 2020 року перед компанією постала дуже амбітна ціль по прибутку. Ми проаналізували ситуацію всередині та зрозуміли, що якщо рухатимемося тими самими шляхами, то збільшення операційного прибутку нам не досягти – необхідна суцільна трансформація підходу до роботи співробітників та оптимізація бізнес процесів.
За пів року ми створити динамічну культуру постійного розвитку та особистої ефективності кожного! Нам вдалося повністю оновити наші цінності, формат роботи та перейти до горизонтальної структури управління, яка дала можливість швидкого розвитку і ефективності».

Тетяна ГОНЧАР, CEO & Co-founder DCT, Екс-Директор з персоналу та організаційного розвитку  Smart-Holding, Кондитерської корпорації ROSHEN

Кейс: Про ЩО тільки ледачий не говорив?

Фокус питань:

  • Чому одна задача може вилитись в успішний і провальний кейси?
  • Чому зміни і трансформації це не одне й теж?
  • Чому необхідно «одружити» change management та коучинг?
  • Чому СЕО та HRD повинні бути партнерами і як цього досягнути?

13:30-14:30

Перерва на обід

14:30-16:00

Секція 4. #дбайливо => Нові джерела HR сили.

Вікторія ДЗИБА, Chief HR Officer холдингу «TECHIIA»

Кейс: Створюємо команду чемпіонів. Кіберспорт – новий інструмент згуртування команд в компанії.

Фокус питань:

  • Що таке кіберспорт і як використовувати ігри в бізнесі?
  • Як впровадити та підтримувати кіберспортивний дух в компанії?
  • Розвінчування міфів про ігри на роботі.

Марія ЖИГАН, Бізнес тренер. Психолог (гештальт-терапевт, схема-терапевт). Спеціаліст по виходу з прокрастинації

Інтерактив: Ресурси та енергія. Як наповнювати себе?

«Інтерактив розкаже про техніки, що допоможуть справлятися із негативним мисленням, тривожним станом і хвилюванням.  А також бути у ресурсі, бо це дуже важливо, тому що..

.. коли Ви почуваєтесь бадьоро, то отримуєте задоволення від роботи, легше переживаєте стресові ситуації;
.. саме Ви створюєте своє особисте коло спілкування та мотивуєте, залучаєте інших;
.. це на пряму вливає на наш фізичний стан та енергію дня;
.. такий стан дарує можливість розвитку, бажання дізнаватись про нове, створювати, генерувати ідеї».

16:00-17:00

Секція 5. #live => Відкритий мікрофон для всіх учасників події

Модератор дискусії

Евгенія КУЗЬМІНСЬКА, Дослідник сили волі і принципів формування звичок, відповідає за розвиток 70 тис. талантів ДТЕК

Експертна група

Ірина ПРОНІНА

HR & LEGAL Director

Lantmannen AXA

Анна ДОБРИНЕЦЬ

Директор департаменту управління персоналом та адміністративних питань

Imperial Tobacco Ukraine

Олена МАСЛІЙ-ШИШОВА

Директорка по роботі з персоналом

«IT-Інтегратор»

Ольга ПРОХОРЕНКО

ex HRD 

Національного банку України

 

Питання до обговорення:

  • Досвід результативної взаємодії в командах в умовах new normal.
  • Робочі інструменти з підтримки результативної взаємодії в команді.
  • Чи відстібати ремені безпеки? турбулентність може бути раптовою.

17:00-17:50

Весняний пікнік на природі. Networking. Час для спілкування.

«Час для нетворкінгу. Зустрічаємо весну разом. Кава-пауза в форматі street-food на свіжому повітрі – втілює зв’язок чистоти природи і бізнес-можливостей». 

Пригощаємо:

  • Ароматною кавою по-турецьки;
  • Гарячим глінтвейном;
  • Трав’яним чаєм з самовара;
  • Випічкою.

17:50-18:00

Завершення заходу.

Доступные форматы участия

OFF-LINE участие
  • Присутствие в конференц-зале в день события, посадочное место за круглым столом, живое общение.
  • С нашей стороны соблюдение всех норм и стандартов по организации события.
  • Количество мест ограничено.
ON-LINE участие
  • Профессиональное студийная трансляция события, в формате HD Live (чтобы обеспечить передачу лучшего качества картинки и звука). 
  • Возможность просмотра с двух устройств (например, мобильный телефон и рабочий ПК).
VIDEO-запись
  • Профессиональное студийная трансляция события, в формате HD Live (чтобы обеспечить передачу лучшего качества картинки и звука). 
  • Возможность просмотра с двух устройств (например, мобильный телефон и рабочий ПК).
  • Доступ к профессиональной студийной записи события, в формате HD на протяжении 10 дней после трансляции.

Вартість участі

 
OFF-LINE УЧАСТЬ
Опис
Присутність у конференц-залі
в день заходу
ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ
(Кава-паузи та обід)
ПРЕЗЕНТАЦІЇ СПІКЕРІВ по завершенню заходу
СЕРТИФІКАТ ПРО УЧАСТЬ
персонально на заході
ЦІНА участі з 27 лютого по 02 березня
3900 грн.

* Вартість вказана за 1 учасника / 1 підключення;
* Кожна цінова пропозиція діє за умови реєстрації та оплати в зазначені строки.


Возможные

ОПЦИИ УЧАСТИЯ

ПРИСУТСТВИЕ В ЗАЛЕ КОНФЕРЕНЦИИ

ТРАНСЛЯЦИЯ HD LIVE ФОРМАТ

ФОРМАТ ПОДКЛЮЧЕНИЯ

ДОСТУП К ЗАПИСИ

ОРГАНИЗАЦИЯ ПИТАНИЯ

(кофе-паузы и обед)

ДОСТУП

К TELEGRAM-ЧАТУ СОБЫТИЯ

(вопросы к спикерам и обсуждение)

ПРЕЗЕНТАЦИИ СПИКЕРОВ 

по завершению мероприятия

СЕРТИФИКАТ ОБ УЧАСТИИ

НАЛИЧИЕ БИЛЕТОВ

off-line участие

2 500 UAH

ДО 30 ДЕКАБРЯ


2 900 UAH

ДО 28 января 2021

ПЕРСОНАЛЬНО В РУКИ

40

on-line участие

2 500 UAH 

1 ПОДКЛЮЧЕНИЕ 

до 30 декабря 2020



2 УСТРОЙСТВА

(например, рабочий ПК и мобильный)

1 ДЕНЬ

ЭЛЕКТРОННЫЙ

БЕЗ ОГРАНИЧЕНИЙ

video-запись

3 900 UAH

один кабинет с хранением информации 10 дней

2 УСТРОЙСТВА

(например, рабочий ПК и мобильный)

10 ДНЕЙ 

ЭЛЕКТРОННЫЙ

БЕЗ ОГРАНИЧЕНИЙ

БИЗНЕС ++

4 500 UAH

OFF-LINE участие 

и

video запись с хранением просмотра 10 дней


1 участник

2 УСТРОЙСТВА

(например, рабочий ПК и мобильный)

10 ДНЕЙ 

ЭЛЕКТРОННЫЙ

10

Партнери заходу

Приймаюча сторона

HR-партнер

Призовий партнер

Партнер друку

Інформаційні партнери

Місце проведення заходу

Конгрес-готель “Пуща”

Будівля: «San Marino»
Зал: «Зелений»

Адреса

м. Київ, вул. М. Юнкерова, 20

Як дістатися?

Міський транспорт від метро «Академмістечко»:

  • Автобус № 30   (зупинка «Госпіталь ветеранів ВВВ»; кожні 25-30 хвилин).

Міський транспорт від метро «Нивки».

  • Маршрутне таксі №226, №719 (зупинка «Госпіталь ветеранів ВВВ»; кожні 15-20 хвилин).

Міський транспорт від метро «Контрактова площа»:

  • Трамвай №12 (зупинка «3 лінія»; кожні 20-30 хвилин).

Міський транспорт від метро «Оболонь»:

  • Трамвай №17  (зупинка «3 лінія»; кожні 20-30 хвилин).

Авто/taxi

  • Паркування при в’їзді в Конгрес-готель “Пуща”.