Про проект

Customer Experience HUB – платформа освітнього простору HUB ONE, що об’єднує абсолютно всі види і сфери бізнесу з питань клієнтоорієнтованості та створення довгострокових контактів та емоційних зв’язків із клієнтами. 

СЕО, Директори по клієнтському досвіду, сервісу і CRM, Директори з продажу та розвитку бізнесу, Директори з маркетингу, Менеджери та Фахівці клієнтського сервісу на протязі 4-х років в рамках даної платформи:

  • презентують кращі кейси підкорення “серця” клієнта;
  • думають про завтрашній день, про зміни в потребах і очікуваннях, про інновації та технологічні новинки; про те, як необхідно перебудувати внутрішні бізнес-процеси компанії;
  • відстежують основні тренди і виявляють можливі унікальні особливості свого продукту / послуги;
  • обмінюються успішними рішеннями та рекомендаціями в неформальній обстановці.

Коли?

29 Липня 2021

Про що?

Компанії в сьогоденні приділяють основну увагу: скороченню витрат, операційним та гнучким моделям управління, задаються питаннями: що додатково змінити? що більше не потрібно? кому потрібно працювати на місці, а кому online? як залишатися актуальним для клієнтів особисто? як не втратити зв’язок з клієнтом в рутині Інтернет? і в усьому цьому важливо не втратити ту довгостворювану історію, – любові до власного бренду.

Пропонуємо разом розібратися з цими та іншими питаннями і приєднатися до нашого професійного співтовариства.

Формат проведення

Video

Особливості події

Ми запрошуємо Вас стати активними учасниками події та:

  • змінити перспективу погляду з поточних проблем і завдань на пошук умов та талантів, досвіду та технологій компанії в рамках Вашого бізнесу;
  • вийти за межі мислення “режиму виживання”, прогнати думки про песимістичне майбутнє та побачити як інші компанії справляються з поточними проблемами;
  • зрозуміти, що Ви не самотні в поточному світі змін. І змінюватися з часом – життєва необхідність;
  • побачити, що підкорювати серця клієнтів можна навіть в такий неоднозначний час.

Спикеры события

Виктория СКОРБОТА
Директор по развитию 4Service Ukraine Бизнес-партнер DesignThinkers Academy
Николай УМАНЕЦ

Руководитель департамента обслуживания абонентов

ВОЛЯ

Виктория ФЛИНТА
Retail Customer Experience Manager Winner Automotive
Анастасия ЯКОВЛЕВА

Руководитель интернет-магазина

Fishki.ua

Елена ОБУХИВСКАЯ

Директор по коммуникациям

Arricano (ТРК «Проспект», ТРЦ «РайON», ТРК «Солнечная Галерея» та ТРК City Mall)

Татьяна ШЕРМАН

Руководитель департамента по работе с внешним рынком Академии ДТЭК

Автор pro-bono проекта «Общество и Государство»

 

Программа мероприятия

09:20-10:00

Реєстрація учасників. Ранкова кава.

10:00-10:10

Відкриття події організаторами.

10:10-11:10

Блок 1. New reality

Олена КОРОНОТОВА, Співвласник / Керуючий партнер IDNT

Кейс: Трансформація customer experience в новій реальності.

Фокус питань виступу:

  • Якими хочуть бачити магазини покупці? Який клієнтський досвід хочуть отримувати? Що формує клієнтську лояльність?
  • Яким чином рітейлер може створювати новий досвід, формувати звички і стандарти очікувань.
  • Тренди в нових форматах з новим клієнтським досвідом.

Вікторія СКОРБОТА, Директор з розвитку, 4Service Ukraine, бізнес-партнер DesignThinkers Academy

Кейс: Customer Experience в смартфоні.

Фокус питань виступу:

  • Хто реально керує думкою ваших клієнтів?
  • Як ми з вами кожен день робимо вибір в ролі споживачів?
  • Використання яких каналів диктує реальність?
  • Автоматизація – спосіб стати ближче до клієнта.

11:10-12:10

Блок 2. Трансформація та менеджмент управління

Наталія ТОЦЬКА, Керівник агентства Customer Service

Ольга КАТЮЩЕНКО, Директор з сервісів, Starlight Production

Спільна доповідь: Як таємне стало явним і змінило культуру сервісу та бізнес-процеси.

Фокус питань виступу:

  • Що робити, якщо внутрішні оцінки високі, але клієнти яскраво висловлюють невдоволення;
  • Як оцифрувати емоції в критерії клієнтського досвіду;
  • Як розставити пріоритети, якщо аудит виявив багато завдань;
  • Перевірка ефективності змін і вибір нових напрямків розвитку сервісів.

Марія ВОЛКОВСЬКА, Менеджер, PwC в Україні

Ксенія ВАРДЗЕЛОВА, Старший консультант з управління клієнтським досвідом, PwC в Україні

Спільна доповідь: 4 виміри клієнтського досвіду.

Фокус питань виступу:

  • Як надзвичайний клієнтський досвід впливає на розвиток компанії.
  • Виміри клієнтського досвіду та приклади компаній-лідерів.
  • Типи customer journeys і очікуваний клієнтський досвід на кожному з них.
  • Return on Experience (ROX) – підхід PwC до оцінки ефективності інвестицій в покращення досвіду.

12:10-13:10

Обід

13:10-15:00

Блок 3. Підкорюючи серця клієнтів

Модератор

Наталія КОЛОДІЙ, Керівник проектів, бізнес-коуч для Retail-бізнесу та Франчайзингу

Вікторія ФЛІНТА, Retail Customer Experience Manager, Winner Automotive

Кейс: Як створити клієнтів на все життя?

«Учасники з моєї доповіді дізнаються як завоювати лояльність клієнта, як впливає корпоративна культура на клієнтоорієнтованість та як змінилася поведінка клієнтів в період пандемії».

Фокус питань виступу:

  • Персоналізований підхід;
  • Створення WOW-ефекту;
  • Бути поруч (особливо в складні моменти);
  • Побудова відносин із клієнтами на все життя!

Оксана ПАВЛЕНКО, Директор контактного центру, Сімпатик Груп

Кейс: Аналітика емоцій vs аналітика даних.

Тетяна ШЕРМАН, Head of External Market Department, DTEK Academy

Кейс: «Ambassador: маркетинг впливу нової епохи»

Фокус питань виступу:

  • «Портрет» Вашого бізнесу VS Будь-яка реклама
  • 8 Лайфхаків як знайти і вибрати амбасадора.
  • Практика: «Сильний хід, який не потребує фінансових ресурсів».

15:00-15:30

Підведення підсумків дня. Розіграш призів і подарунків. Закриття події.

15:30-16:30

Літній коктейль на терасі. Час нетворкінгу.

Вартість участі

 
OFF-LINE УЧАСТЬ
Опис
Присутність в
конференц-залі
в день заходу
ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ
(Кава-паузи та обід)
ПРЕЗЕНТАЦІЇ СПІКЕРІВ
по завершенню події
TELEGRAM-ЧАТ
для спілкування та питань під час заходу
ФОТО-ЗВІТ
ЦІНА участі
з 23 по 27 липня
2 600 грн.
ЦІНА участі
з 28 по 29 липня
3 200 грн.

* Вартість зберігається за учасником при наявності реєстрації та оплати в зазначені строки.

** Вартість вказана за 1-го учасника.

Генеральный партнер

Партнер друку

HR-партнер

Місце проведення

Академія ДТЕК

Unit.city, Корпус: 12B

Зал: Big Idea

Адреса:

м. Київ , вул. Дорогожицька, 3

Як дістатися?

Прогулянка пішки

  • До 15 хвилин від станцій метро «Дорогожичі» або «Лук’янівська».

Міський транспорт від ст. метро «Дорогожичі» або «Лук’янівськ» (зупинка «Мотоциклетний завод»; кожні 10-15 хвилин).

  • Тролейбуси № 16, 19.
  • Маршрутне таксі №23.

Автомобіль/taxi

  • Наземна парковка на території UNIT.City.

222

Более подробно о докладе

В этом докладе