Про проект

Trade Marketing  HUB – платформа освітнього простору HUB ONE, експертний майданчик для фахівців та професіоналів галузі рітейлу, що призначений для:

  • презентації кращих практик від українських та міжнародних компаній;
  • розвитку ключових компетенцій, які забезпечують можливість змін та підвищення організаційної ефективності;
  • відстеження основних трендів та виявлення можливих ризиків при плануванні маркетингової стратегії;
  • планування ефективної комунікації в рамках проекту і формування успішних команд;
  • обміну досвідом серед учасників події про стан поточних справ.

Коли?

16 Июля 2021 (п’ятниця)

Про що?

Після року життя в умовах пандемії ми повинні привітати себе з успішною адаптацією до нової реальності. Але в міру того, як ми виходимо із пандемії, на нас чекають нові виклики, спричинені неминучою економічною кризою.

На даній події ми хочемо сконцентруватися на таких питаннях:

#coronatrends Consumer Trends 2021.
#challenges Презентація гнучкості, стійкості та управління від українських і міжнародних компаній.
#solutions Рішення складних, сумнівних або незручних ситуацій.
#teamwork Налаштування результативної взаємодії команди і підвищення продуктивності праці в світі віддаленої роботи.
#transformation Неминучі зміни та інновації.

Щоб випередити нову швидкість змін та зустріти підготовленим цей момент, вибрати новий вектор розвитку, ми пропонуємо Вам приєднатися до нашого професійного співтовариства.

Возможные форматы участия

Присутствие в конференц-зале в день события

Привычный формат проведения события: посадочное место в конференц-зале, живое общение, возможность вопросов к Спикерам после выступления. С нашей стороны соблюдение всех норм и стандартов по организации события.

On-line участие

Профессиональное студийная трансляция события, в формате HD Live, чтобы обеспечить передачу лучшего качества картинки и звука.  Закрытый Telegram-чат  для всех участников события. Участие в дискуссии on-line.

Студийная запись с доступом просмотра на 10 дней

Планируете отпуск, поездку, командировку и не можете присоединится к нам в день события? Есть решение => просмотр через индивидуальный кабинет с доступом 10 дней. Профессиональная студийная запись события, в формате HD.

Опыт прошлых событий

Видео-обзор прошлого события

Почему стоит пойти?

Мы приглашаем Вас стать активными участниками нашего события, выбрав одну из удобных форм (on-line, off-line или HD-запись):

  • сменить перспективу взгляда с текущих проблем и задач на поиск  умов и талантов, опыта и технологий компании в рамках Вашего бизнеса; 
  • выйти за пределы мышления “режима выживания”, прогнать мысли о пессимистическом будущем и увидеть как другие компании справляются с текущими проблемами;
  • понять, что Вы не одиноки в текущем мире изменений.  И меняться со временем – жизненная необходимость.
  • узнать: что нового? что будет дальше? и на что обратить внимание?

Спикеры и Эксперты мероприятия

Максим РЫЛИК

Исполнительный директор

Агромат

Роман ПИНЬКОВСКИЙ

Директор по развитию

бизнеса и ИТ

Агромат

Катерина САМОФАЛ

Trade-Marketing Manager

Red Bull CIS

Олесь ПОТЯГАЙЛО

Business Development Director

MARKQUEN LLC

Наталья СУВОРОВА

Руководитель отдела стратегического планирования ассортимента

Watsons

Татьяна ФЕДОТОВА

Коммерческий директор

Лоток

Алена ГРАБОВСКАЯ
Директор по маркетингу сети Велика кишеня, Велмарт
Виктория СКОРБОТА

Директор по развитию 4Service Ukraine

Бизнес-партнер DesignThinkers Academy

 

Елена ТАРАН
Маркетинг директор ТЦ Городок
Андрей ЯБЛОЧКОВ

Директор

крафтовая сыроварня МуМа

Николай ЧУМАК

CEO, Strategic Director

IDNT

Юлия ДЗЮБА

Ритейл ателье Dzyuba

экс руководитель департамента оформления магазинов Сильпо

 

Мария ПИСКУН
Руководитель отдела маркетинговых коммуникаций FOZZY
Никита БАТЕНКО

Менеджер по торговому маркетингу / Категорийный менеджер

GSK Consumer Healthcare Ukraine

Марина ЗАБАРИЛО

Директор Департамента Потребительской панели домохозяйств

GfK Ukraine

Максим СТУКАЛО

Head of Sales B2B

Zakaz.ua

Алла ВОВЧЕНКО

Трейд-маркетинг менеджер канала ключевые клиенты

ABINBEV EFES UKRAINE

Ольга КОЛОДА

Категорийный менеджер канала ключевые клиенты

ABINBEV EFES UKRAINE

Александр АНДРОНИК
СEO Sales'Up
Наталия СУШЕЛЬНИЦКАЯ
Trade Marketing Leader САВСЕРВИС
Олег КОСС

Founder

Lanka.CX

Олег БАЛАКИН

Консультант

Lanka.CX

Марина ВОЗНЕСЕНСКАЯ
Директор по маркетингу Киевфарм (Сеть аптек “Будьте Здорові” ,”Економ-і-я”, “Eco-АПТЕКА”)
Дмитрий ТРОЦЕНКО

CEO 

ONECARD

 

Програма заходу

09:00-09:30

Реєстрація учасників

09:30-10:00

Wellcome coffee

10:00-10:10

Відкриття події організаторами

10:10-11:00

Блок 1. Consumer Trends 2021

Марина ЗАБАРИЛО, Директор FMCG & Retail, GfK Ukraine

Кейс: Ключові драйвери поведінки покупця в новій нормальності.

«Про тренди в ритейлі, що зараз впливає\спонукає покупця покупати. Пандемія змінила споживача, нова нормальність вже почалася, але ще не докінця сформована. Споживач як і раніше знаходиться в «надзвичайному стані», але взагалі впорався з цією ситуацією. Але рівень тривожності та очікування дуже консервативний. 2021 рік може стати економічно важким для багатьох домогосподарств. Чи є в таких умовах можливості для зростання?»

Ірина ГАРСЛЯН, Директор з стратегічного розвитку Україна та Білорусь, NielsenIQ

Кейс: Iнновації, що виграють під час кризи.

Фокус питань:

  • Основні тренди в світі споживачів.
  • Які продукти очікує споживач та за яких умов він готовий їх купувати.
  • Що відбувається з товарної полицею і чи має це позитивний ефект на продажі.
  • Як поєднати те, що ми можемо із тим, що споживач хоче, щоб досягти синергії.

11:00-12:00

Блок 2. Trade Marketing in the VUCA-world

Олесь ПОТЯГАЙЛО, Керівник відділу продажу та маркетингу, MARKQUEN LLC

Кейс: Як підвищити ефективність торгових полиць? ENGAGE & REUSE.

«Ви дізнаєтесь як можна підняти продажі з полиць на 150% вже за 2 тижні, а також скоротити витрати на трейд-маркетингові кампанії до 10 разів!»

Фокус питань:

  • Чому звичні ТМ рішення не працюють.
  • Як ефективно передати ключовий меседж бренду на полиці.
  • Як збільшити охоплення аудиторії в ритейлі заощаджуючи кошти.
  • Як максимізувати ROI впроваджуючи reusable рішення.

Андрій ЯБЛОЧКОВ, Співзасновник, МУМА КРАФТОВА СИРОВАРНЯ

Кейс: Малий крафт у великому бизнесі.

Фокус питань:

  • Як за 3 місяці збудувати та запустити крафтову продуктову молочну компанію.
  • З чого почати, які канали продаж розвивати.
  • Як сформувати продуктовий портфель.

12:00-13:00

Lunch-time

13:00-15:00

Продовження блоку 2. Trade Marketing in the VUCA-world

Назар НОВОСЕЛЬСЬКИЙ, Національний менеджер з розвитку продажів, Нові Продукти України

Кейс: Заряд команди на успіх при запуску новинки.

«Віра в успіх – це половина успіху. Швидке та амбітне зростання компанії безперечно створює істотні виклики. Якщо не комунікувати з командою, то «виклики зростання» будуть сприйматися, як «невдачі». На прикладі кейсу ми розберемо, як коректно комунікувати та вирішувати проблемні точки, щоб зміцнити віру в успіх».

Фокус питань:

  • Як правильно створювати культуру команди.
  • Чи достатньо інструментів ґейміфікації для заряду команди.
  • Які є інструменти спілкування з командою та продавцями торгових точок.

Андрій ДУКАЧ, Менеджер з ефективності продажів, GSK Ukraine

Кейс: Стимулювання розвитку споживання безрецептурних препаратів через системний моніторинг основних показників GSK Україна.

Фокус питань:

  • Основні показники ефективності GSK, які використовуються як індикатори конвертації в продаж..
  • Ключові виклики і складнощі.
  • Оптимізація процесів за рахунок впровадження нових технологій і систем.
  • результати впровадження.

Іван ФІЛІППОВ, Chief marketing officer, ТД Верес

Кейс: Що ми зрозуміли про інтеграції в YouTube и Tik Tok.

Фокус питань:

  • Tik Tok челлендж – нащо воно?
  • Де і як робити охоплення?
  • Інтеграції в YouTube як інвестиції.

Наталія РОМЕНСЬКА, Власник, SoVuS перший магазин соусів

Кейс: Інтеграція отриманого досвіду в трейд-маркетингу у власний бізнес.

15:00-16:00

Coffee and sweets. Summer cocktail

16:00-17:50

Блок 3. Retail Sales Strategies

Віталій БРИК, Global BES Retail Solutions leader in NielsenIQ

Тетяна ФЕДОТОВА, Незалежний експерт з ритейлу

Спільний кейс двох експертів: Технології ефективності партнерства «Постачальник VS Рітейлер» в реаліях VUCA.

«Практичний досвід впровадження та результати впливу технологій на комерційний результат для мережі та для Постачальника».

Фокус питань:

1. Статус LOSE & LOSE. «Точки болі» кожної із сторін:

  • Контрактні умови: що отримує кожна із сторін в сьогоднішніх реаліях?
  • Асортимент: чому, так часто, продаж товару з полиці рітейлу не приносить очікуваних результатів сторонам?
  • Поставки: яка реальна ціна некоректного замовлення та несвоєчасної поставки?
  • Маркетинг: чи є ще щось у сторін, окрім цінових акцій?
  • Фінансова вигода кожної із сторін або для чого потрібна дисципліна в оплатах?

2. Статус WIN & WIN. Рішення для кожної із сторін:

  • Аналіз і діагностика – як наявність та розуміння даних допоможе заробляти більше кожній стороні?
  • b. Підготовка до переговорів та переговори: як досягнути бажаного результату і постачальнику, і рітейлу?

3. Як закріпити досягнутий результат і досягти більшого за допомогою технологій?.

Марина СЕРГІЄНКО, Виконавчий директор, Торговельна мережа КОЛО

Кейс: Тренди рітейлу. Важливість експериментів Try&learn.

Фокус питань:

  • Що ми робили, фактори успішності і неуспішності?
  • Приклади з практики: проект з мережею ресторанів Дмитра Борисова.
  • Продаж тестів на Ковід, проект з Foundation, Каси самообслуговування.

17:50-18:00

Questions-Answers. Results of the Day

Вартість участі

 
OFF-LINE УЧАСТЬ
Опис
Присутність у конференц-залі
в день заходу
ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ
(Кава-паузи та обід)
ПРЕЗЕНТАЦІЇ СПІКЕРІВ
по завершенню заходу
TELEGRAM-ЧАТ
для спілкування та питань під час події
ФОТОЗВІТ
ЦІНА участі
з 25 Червня до 14 Липня
4 800 грн.
ЦІНА участі
з 15 до 16 Липня
5 400 грн.

* вартість зберігається за учасником при наявності реєстрації та оплати в зазначені строки;

** вартість вказана за 1-го учасника;

*** знижки не сумуються з програмою лояльності і партнерськими пропозиціями.

Партнери події

IN-STORE MARKETING & POS DISPLAY PRODUCTION EXPERTS

Призовий партнер

Партнер друку

СХ партнер

Партнер текстилю

Місце проведення

Академія ДТЕК

Корпус: 12В

Зал: Big Idea (2 поверх)

Адреса:

м. Київ , вул. Дорогожицька, 3

Як дістатися?

Прогулянка пішки

  • До 15 хвилин від метро «Дорогожичі» або «Лук’янівська».

Міський транспорт від метро «Дорогожичі» або «Лук’янівська» (зупинка «Мотоциклетний завод»; кожні 15-20 хвилин)

  • Тролейбуси № 16, 19.
  • Маршрутне таксі №23.

Автомобиль/taxi

  • Наземна парковка на території UNIT.City
Используя креативные инструменты в располагающем пространстве, команда придумает идеи и найдет решения конкретной задачи. Участие будет интересно всем, кто создает продукты и услуги, планирует инновационные разработки, и тем, кто ответственный за маркетинг и продажи.
Вы научитесь:
  1. Внедрять изменения, основываясь на проблемах и болях потребителей.
  2. Переосмыслить стратегию компании в период резких изменений.
  3. Применить отдельные инструменты на практике, следуя принципу “learning by doing”.
  4. Найти пути выхода из кризиса, используя подход сотворчества.
Эксперты практической комнаты:

Виктория СКОРБОТА,
 Директор по развитию, 4Service Ukraine

Елена ТАРАН,

Маркетинг директор ТЦ Городок

Алена ГРАБОВСКАЯ, Директор по маркетингу сети Велика кишеня, Велмарт

 

Кейс: Технологии создания инновационных сервисов и продуктов, которые попадают в нужды и потребности покупателей.
Фокус вопросов:
  • Как сделать услуги и продукты инновационными?
  • Как внедрять изменения, основываясь на потребностях и чувствах потребителей?
  • Как креативно решать сложные задачи?

Вместе с Вами на мероприятие пойдут

Директора компаний
Коммерческие директора
Руководители отделов закупок и логистики
Специалисты по закупкам