Про проект
Customer Experience HUB – платформа освітнього простору HUB ONE, що об’єднує абсолютно всі види і сфери бізнесу з питань клієнтоорієнтованості та створення довгострокових контактів та емоційних зв’язків із клієнтами.
СЕО, Директори по клієнтському досвіду, сервісу і CRM, Директори з продажу та розвитку бізнесу, Директори з маркетингу, Менеджери та Фахівці клієнтського сервісу на протязі 4-х років в рамках даної платформи:
- презентують кращі кейси підкорення “серця” клієнта;
- думають про завтрашній день, про зміни в потребах і очікуваннях, про інновації та технологічні новинки; про те, як необхідно перебудувати внутрішні бізнес-процеси компанії;
- відстежують основні тренди і виявляють можливі унікальні особливості свого продукту / послуги;
- обмінюються успішними рішеннями та рекомендаціями в неформальній обстановці.
Коли?
29 Липня 2021
Про що?
Компанії в сьогоденні приділяють основну увагу: скороченню витрат, операційним та гнучким моделям управління, задаються питаннями: що додатково змінити? що більше не потрібно? кому потрібно працювати на місці, а кому online? як залишатися актуальним для клієнтів особисто? як не втратити зв’язок з клієнтом в рутині Інтернет? і в усьому цьому важливо не втратити ту довгостворювану історію, – любові до власного бренду.
Пропонуємо разом розібратися з цими та іншими питаннями і приєднатися до нашого професійного співтовариства.
Формат проведення
Video
Особливості події
Ми запрошуємо Вас стати активними учасниками події та:
- змінити перспективу погляду з поточних проблем і завдань на пошук умов та талантів, досвіду та технологій компанії в рамках Вашого бізнесу;
- вийти за межі мислення “режиму виживання”, прогнати думки про песимістичне майбутнє та побачити як інші компанії справляються з поточними проблемами;
- зрозуміти, що Ви не самотні в поточному світі змін. І змінюватися з часом – життєва необхідність;
- побачити, що підкорювати серця клієнтів можна навіть в такий неоднозначний час.
Спикеры события
Виктория СКОРБОТА
Директор по развитию 4Service Ukraine Бизнес-партнер DesignThinkers AcademyНиколай УМАНЕЦ
Руководитель департамента обслуживания абонентов
ВОЛЯ
Виктория ФЛИНТА
Retail Customer Experience Manager Winner AutomotiveАнастасия ЯКОВЛЕВА
Руководитель интернет-магазина
Fishki.ua
Елена ОБУХИВСКАЯ
Директор по коммуникациям
Arricano (ТРК «Проспект», ТРЦ «РайON», ТРК «Солнечная Галерея» та ТРК City Mall)
Татьяна ШЕРМАН
Руководитель департамента по работе с внешним рынком Академии ДТЭК
Автор pro-bono проекта «Общество и Государство»
Программа мероприятия
09:20-10:00
Реєстрація учасників. Ранкова кава.
10:00-10:10
Відкриття події організаторами.
10:10-11:10
Блок 1. New reality

Олена КОРОНОТОВА, Співвласник / Керуючий партнер IDNT
Кейс: Трансформація customer experience в новій реальності.
Фокус питань виступу:
- Якими хочуть бачити магазини покупці? Який клієнтський досвід хочуть отримувати? Що формує клієнтську лояльність?
- Яким чином рітейлер може створювати новий досвід, формувати звички і стандарти очікувань.
- Тренди в нових форматах з новим клієнтським досвідом.

Вікторія СКОРБОТА, Директор з розвитку, 4Service Ukraine, бізнес-партнер DesignThinkers Academy
Кейс: Customer Experience в смартфоні.
Фокус питань виступу:
- Хто реально керує думкою ваших клієнтів?
- Як ми з вами кожен день робимо вибір в ролі споживачів?
- Використання яких каналів диктує реальність?
- Автоматизація – спосіб стати ближче до клієнта.
11:10-12:10
Блок 2. Трансформація та менеджмент управління

Наталія ТОЦЬКА, Керівник агентства Customer Service

Ольга КАТЮЩЕНКО, Директор з сервісів, Starlight Production
Спільна доповідь: Як таємне стало явним і змінило культуру сервісу та бізнес-процеси.
Фокус питань виступу:
- Що робити, якщо внутрішні оцінки високі, але клієнти яскраво висловлюють невдоволення;
- Як оцифрувати емоції в критерії клієнтського досвіду;
- Як розставити пріоритети, якщо аудит виявив багато завдань;
- Перевірка ефективності змін і вибір нових напрямків розвитку сервісів.

Марія ВОЛКОВСЬКА, Менеджер, PwC в Україні

Ксенія ВАРДЗЕЛОВА, Старший консультант з управління клієнтським досвідом, PwC в Україні
Спільна доповідь: 4 виміри клієнтського досвіду.
Фокус питань виступу:
- Як надзвичайний клієнтський досвід впливає на розвиток компанії.
- Виміри клієнтського досвіду та приклади компаній-лідерів.
- Типи customer journeys і очікуваний клієнтський досвід на кожному з них.
- Return on Experience (ROX) – підхід PwC до оцінки ефективності інвестицій в покращення досвіду.
12:10-13:10
Обід
13:10-15:00
Блок 3. Підкорюючи серця клієнтів

Модератор
Наталія КОЛОДІЙ, Керівник проектів, бізнес-коуч для Retail-бізнесу та Франчайзингу

Вікторія ФЛІНТА, Retail Customer Experience Manager, Winner Automotive
Кейс: Як створити клієнтів на все життя?
«Учасники з моєї доповіді дізнаються як завоювати лояльність клієнта, як впливає корпоративна культура на клієнтоорієнтованість та як змінилася поведінка клієнтів в період пандемії».
Фокус питань виступу:
- Персоналізований підхід;
- Створення WOW-ефекту;
- Бути поруч (особливо в складні моменти);
- Побудова відносин із клієнтами на все життя!

Оксана ПАВЛЕНКО, Директор контактного центру, Сімпатик Груп
Кейс: Аналітика емоцій vs аналітика даних.

Тетяна ШЕРМАН, Head of External Market Department, DTEK Academy
Кейс: «Ambassador: маркетинг впливу нової епохи»
Фокус питань виступу:
- «Портрет» Вашого бізнесу VS Будь-яка реклама
- 8 Лайфхаків як знайти і вибрати амбасадора.
- Практика: «Сильний хід, який не потребує фінансових ресурсів».
15:00-15:30
Підведення підсумків дня. Розіграш призів і подарунків. Закриття події.
15:30-16:30
Літній коктейль на терасі. Час нетворкінгу.
Вартість участі
конференц-залі в день заходу |
|
ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ (Кава-паузи та обід) | |
ПРЕЗЕНТАЦІЇ СПІКЕРІВ по завершенню події | |
TELEGRAM-ЧАТ для спілкування та питань під час заходу | |
ФОТО-ЗВІТ | |
ЦІНА участі з 23 по 27 липня | |
ЦІНА участі з 28 по 29 липня |
* Вартість зберігається за учасником при наявності реєстрації та оплати в зазначені строки.
** Вартість вказана за 1-го учасника.
Генеральный партнер
Партнер друку
HR-партнер
Місце проведення


Академія ДТЕК
Unit.city, Корпус: 12B
Зал: Big Idea
Адреса:
м. Київ , вул. Дорогожицька, 3
Як дістатися?
Прогулянка пішки
- До 15 хвилин від станцій метро «Дорогожичі» або «Лук’янівська».
Міський транспорт від ст. метро «Дорогожичі» або «Лук’янівськ» (зупинка «Мотоциклетний завод»; кожні 10-15 хвилин).
- Тролейбуси № 16, 19.
- Маршрутне таксі №23.
Автомобіль/taxi
- Наземна парковка на території UNIT.City.
Команда HUB ONE приглашает присоединиться к профессиональному событию, которое объединит ключевых профессионалов в области ЗАКУПОК.
Данный форум предназначен для повышения эффективности закупочной деятельности компаний, внедрению системного подхода в выборе поставщиков компании и снижению затрат при реализации проектов как в краткосрочной, так и в долгосрочной перспективах в закупочной деятельности.
ггг
222